sobota 2. dubna 2016

R.A.N.D.O.M post

Vítám Vás zpátky na mém blogu! 

Vím jak moc Vás vždycky bavili mé randomové články, tak si dneska střihneme premiéru na novém blogu. Za dobu co jsem nepsala se nahromadilo opravdu hodně fotek, takže je zcela nemožné je sem všechny vecpat, ale časem je určitě uvidíte..

Nic převratného se v mém životě nestalo za tu dobu co jsem nepsala, ale pár zásadních přeci jen ano.. Skončila jsem se školou a začala jsem chodit do práce. Měla jsem zdravotní problémy a ve škole mi toho uteklo až až, nebavilo mě to, no tak jsem nastoupila do práce. Nebudu tu psát kde pracuji protože to je podle mého názoru až moc soukromé.

Nechala jsem si také docela dost zkrátit vlasy. Už jsem chtěla změnu, tak jsem se rovnou nechala obarvit na tmavší odstín. Vlasy rostou, barva se smývá a já se konečně opět cítím jako já :) !

Začala jsem také konečně řídit a konečně mě to začlo bavit a chci jezdit sama.! To je velká změna protože jsem měla nějaký čas blok sednout za volant.

Co se týče mého osobního života tak jsem neskutečně šťastná. Vděčím osudu za to, jaké je to teď. Minulost bych zpátky rozhodně nevrátila, nic mi už nechybí a já si žiju svůj příběh.

Dost kecání, jdeme k fotkám..
Mimochodem..děkuji za to jak jste mě zase přijali zpět, za vaše zprávy na instagramu a komentáře u prvního článku :)!

Příjemný večer se zlatem / Fialové tulipánky / Krásně strávená neděle s nejmilejším :)
Černobílá jede / Dáváme si a čekáme na Polednici / Lehárko a Machři 2
Klasická zrcadlovka / Miluju svůj pokoj / Makronky 
Snapback / Jedno prosluněné ráno / Pohled kamsi do neznáma :D 
V pátek mi přišla hromada fotek / Tuním si pokoj / Radosti od rodičů :)
S Mikýskem / S těma nejlepšíma na bowlingu a drinky s Nikolkou / Tuleníčko, tulení! 
Jaro je tu / Miluju květiny / Jedna válící 
Po ostříhání / Hello Kitty / Pirátka před plesem :) 

Doufám, že se Vám fotky líbí, že se máte co nejkrásněji a že si užíváte víkend jak jen je to možné. 
Mějte se krásně a zase brzy u dalšího článku. 

Vaše Roumii :) 

5 komentářů:

  1. Moc krásné fotky :) jsem ráda, že píšeš a že jsi šťastná to je důležité :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, vzdát se těch vlasů, obdivuji. Já naopak furt chci delší. Sice je už dlouhé mám, ale přijde mi, že se nějak zasekly a dál už nechtějí :-/ Ale hlavní je, že jsi spokojená, i v práci. A jako pirátce Ti to strašně sluší, perfektní kostým.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky krásné jako vždy :) Ostříhání chápu, i když je to škoda. Někdy je fajn vlasy víc zkrátit. Taky se na to chystám, ale už teď je mi to líto :D To řízení ti závidím, já jsem pořádně nejela tak dva roky, takže jsem si minulý týden vzala kondiční jízdy a musím překonat ten strach a začít pořádně. Škoda té školy, ale když jsi měla zdravotní problémy, tak se nedá nic dělat :( Neuvažuješ, že si školu přece jen doděláš? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pořádná hromada krásných fotek, obzvlášť Ti to sluší coby pirátce:) Jsem moc ráda, že jsi v osobním životě zase šťastná, přeji Ti to:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skoncila si s vyskou, ci strednou? :) ja som prave v pondelok maturovala som rada ze uz to mam za sebou, uz iba najst pracu, ktora ma bude bavit!
    To je skvele, ze si opat stastna a vysporiadana s minulostou, mne to teraz nejako nejde, ale snad cas vsetko vyriesi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář ♥